Min sideArendal kommune skal i samarbeid med IKT Agder lage nye digitale tjenester til innbyggere. Disse skal være en del av Min side-løsningen. Hva Min side er i dag en løsning hvor innbyggere blant annet kan finne informasjon om sin eiendom og eiendomsskattegrunnlaget for eiendommen. Vi skal nå videreutvikle løsningen i samarbeid med IKT Agder. Alt vi lager skal kunne gjenbrukes av de andre kommunene i IKT Agder-samarbeidet. Når? Vi har foreløpig planlagt 3 "leveransepakker" til Min side. Leveransepakke 1 Grunnboksinformasjon (tinglysninger og heftelser på din eiendom) Faktura og gebyrer Eiendomsskatt Status: Grunnboksinformasjon og eiendomsskatt ligger ute på Min side. Du kan også få se og laste ned kopi av fakturaer som er sendt til deg. Leveransepakke 2 Post til og fra kommunen Reguleringsplaner nær deg Gjeldende planer i mitt område Status: Disse tjenestene er utsatt Leveransepakke 3 Barna mine Varslingstjenester Status: Disse tjenestene er utsatt Hvordan jobber vi? Arendal kommune og IKT Agder bidrar med ansatte inn i dette arbeidet. Arbeidsgruppa vil ta kontakt med fagmiljøer i kommunen før vi starter planleggingen av leveransepakkene. Vi skal snakke med både fagfolk i kommunen og innbyggere for å sikre at vi lager nyttige, gode og effektive tjenester. Slik kan du bidra Enten du er innbygger eller ansatt - vi vil gjerne snakke med deg! Ta kontakt med oss hvis du har innspill, ideer eller spørsmål. Sist endret 11.06.2023 10.06