Min sideArendal kommune skal i samarbeid med IKT Agder lage nye digitale tjenester til innbyggere. Disse skal være en del av Min side-løsningen. Hva Min side er i dag en løsning hvor innbyggere blant annet kan finne informasjon om sin eiendom og eiendomsskattegrunnlaget for eiendommen. Vi skal nå videreutvikle løsningen i samarbeid med IKT Agder. Alt vi lager skal kunne gjenbrukes av de andre kommunene i IKT Agder-samarbeidet. Når? Vi har foreløpig planlagt 3 "leveransepakker" til Min side. Leveransepakke 1 Grunnboksinformasjon (tinglysninger og heftelser på din eiendom) Faktura og gebyrer Eiendomsskatt Mål: Skal være i drift i løpet av november 2022. Leveransepakke 2 Post til og fra kommunen Reguleringsplaner nær deg Gjeldende planer i mitt område Mål: Skal være i drift i løpet av januar 2023. Leveransepakke 3 Barna mine Varslingstjenester Mål: Skal være i drift i løpet av april 2023. Hvordan jobber vi? Arendal kommune og IKT Agder bidrar med ansatte inn i dette arbeidet. Arbeidsgruppa vil ta kontakt med fagmiljøer i kommunen før vi starter planleggingen av leveransepakkene. Vi skal snakke med både fagfolk i kommunen og innbyggere for å sikre at vi lager nyttige, gode og effektive tjenester. Slik kan du bidra Enten du er innbygger eller ansatt - vi vil gjerne snakke med deg! Ta kontakt med oss hvis du har innspill, ideer eller spørsmål. Sist endret 31.10.2022 10.28